torsdag 7 juni 2012

Oh !
Man kan Om man Vill!

Idag har jag stalkat min lillebror hela vägen från Sverige via kanadensiska nummerupplysningen, phew ! Ville bara make sure att han kom fram ordentligt!

För övrigt har jag vaknat i bakisdepp-RASTLÖÖÖS-panik...och gått och jobbat på ett kick när de ringde ändå.
Jobba är RÄDDAREN I NÖDEN, när man är en tjej med ostabilt liv!


Älskar hur jag gick in gnm skolan, passera lite barn,varav ett har likadant mönster på jackan som mig, tihi, hennes kompis skriker KOLLA! Jag ba " Vi har likadana jackor!" Hon blir svinglad... och så ropar vi hejdå glatt, haha kan man få ett bättre välkomnande?!

Rastlösheten återkom på kvällen, så drog ut med Anna ! Och hennes vänner, som vanligt kände jag igen halva bunten från diverse sammanhang utan att de visste om min existens( jävla ansiktsminne alltså!)

Många shottar, drinkar, öl senare  och ingen var pepp att dra vidare ! Får se om jag lyckas bättre imorrn.

PS:Igår såg jag och Louise KNUGEN! haha ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar