måndag 19 september 2011

15/9 Svartskalle stoltast i staden,spritt språngande galen...



"Igår var jag högst upp imorgon är jag nedanför
Jag ser inga gnistor slå ifrån min egen glöd
Jag vill känna mer se mer än jag ser nått kommer brännas ned
En miljon på banken men ingenting att leva för
Inget ljus utan mörker jag står i mitten nu
Jag kan se det från ovan fast jag är under dig
En prostituerad soluppgång där jag blickar ut
Jag vill kramas och kyssas men du vill knulla mig"

 Ooh! Jag är så glad på mig själv att jag pallra mig iväg o såg Daniel Adams Ray efter jobbet o fikan i torsdags...
Märktes verkligen att det var turneavslutningen,något alldeles extra och Veronica Maggio o Petter gjorde en visit under "Inga Problem"
Vi var lite konfunderade över att inte Oskar Linnros fått med dom under sin konsert veckan tidigare,sen kom jag på att det var nog inte så konstigt alls med tanke på att det var ex...

"Ursäkta min franska!"
Åh vad kul vi hade åt det på hemvägen...
                                                            http://www.youtube.com/watch?v=3Tbp2kr0cWE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar