tisdag 27 september 2011

SHOP 'TIL U DROP,SPEND 'TIL U MEND

Sådärja...

 Nu har jag shoppat upp lönen,rekord!? Fick förvisso inte så mycket den här månaden...
Slog till på en Neulash som jag varit nyfiken på väldigt länge,preparatet som utlovar längre o fylligare fransar om man använder det konsekvent under 2 månaders tid.
Så nu är det bara att vääänta...
Gick också på reklamen för Idealist Skin Illuminator(Esteé Lauder), en kräm som utlovar jämnare hudton...ska motverka ärrfläckar från finnar  m.m
Får se om det hjälper...Med de här överpriserna förväntar jag mig mirakel!




Neulash! Gif me Luscious Lashes now! Jag väntar...

Shiny! Idealist ska jämna ut hudtonen,ta bort ärr från finnar...så om jag inte har perfekt hy om två veckor...nåde dom!
(Ngt måste man ju tro på ;P)


Superlätt att måla smala streck med! Fusk nästan! Utformad som en tuschpenna.89:-Åhléns

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar