torsdag 19 april 2012

IIih.Igår på kvällen var jag lycklig,pluggade med Annis -men most important,köpte biljetter te Italienresa :D fan vad enkelt det var gjort,på ett kick!
Borde köpa resor oftare...inte visste jag att det var så enkelt!?!
Sen sov jag hos <3.

I sommar vill jag på festival,Sziget helst.Vill någon dit? Budapest,typ varmt jue!
Så ska vi se Lady Gaga också.This can be good.

Uppe 8 imorse och drog och sprang en timme.Hm.Jag blir typ värsta biffen o brösten säger hejdå.Men.Känns så jävla najs att träna och streeetcha,så this time I couldn't care less.
Konkreta mål att uppnå.

4 kommentarer:

  1. Vilka eller vem ska du till Italien med!?
    Hur har du råd att göra allt roligt när du pluggar!? ;D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Med Anna ! Hade lite sparade pengar jag vet inte hur det går till O.o!!!

      Radera
  2. Åh va kul, när åker du??

    Det är asbra med konkreta mål, hejjar på dig ;D

    SvaraRadera