söndag 15 april 2012

Just A Perfect Day...

I'm feeling great,I'm feeling awesome...Let me explain:
YOU are the reason why,U'r amaziing amaziing uh-uh-uh-amazing...^^


Höhö...Ah underbar helg,med vänner<3
Top 7 Reasons That  Make Livin' Worthwhile  ATM


1.Tequilaspyor
2.Böghög
3.Matlag
4.Se på film men däcka mitt i
5.Bohemkollektiv-Sol i ögona-(Rullvagnar från) ICAMAXI!

I fredags såg jag Trollhunter med Lovepove o co i Gubbängen,trefligt,slaskigt värre på hemvägen,bada varmt o mysig-hemmakvällah lite,men det är ju inte mitt hem...o på rullande stenar växer ingen mossa! Så för att undvika att växa fast...

Wiehho...vid tolv trotsa jag ruskvädret och drog tillbaka in mot universitetet(på fritiden,my gosh)

Kim<3,Danny,Magnus o andra sköna människor var där...Gröna villan o partypepp! Billigt som attans där,och jag kom in först vid halvett...så man kan säga att jag tog en femtimmarsfylla inom loppet av 1 h...

Gå in,supa,dansa och gå ut o spy :P
Alla som känner mig vet att jag blir lycklig av tanken,hähö så ingen fara.Efterfest hos kim,mojsimojsi...det var mer däckande,o sen vid halv fyra på e.m när jag vaknade (WTF!?)
så laga vi mat och tog igen  festen :)

Drog hem från Knockeby,en halvtimme...sen drog jag till Alby för filmkväll med cirkusfolket hos Erika! Aj vad det var lyckligt o underbart alltihop,man kände det i luften!
Gjorde stor fruktsallad,käka godis,stirrade på den odrickbara läsken o däckade till Draculafilmen,Erikas säng är stor som två sängar!

Morgonen spenderades i solen på balkongen,matlagning,och i böghögar,perfect weekend!




2 kommentarer:

  1. Vilken superrolig helg du verkar ha haft, trots tequilaspyorna ;D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe Bella,vad kul att du tycker det mä! Jaa men haha tequilaspyorna var part of the fun,i've got a twisted mind^^

      Radera