måndag 9 april 2012

Ja må du leva ut i hundrade år...hurra hurra HURRRAAAH!
<3 Grattis Lollo

-bloggen är död,leve bloggen^^-
Idag kom jag hem med båten,'lång' gotlandspåsk,så nu kan jag rulla hem hem som ett ägg^^

fint där o att umgås med släkt.Skönt att vara hemma och bena ut tillvaron lite dock,smida sommarplaner...
pendlar alltid mellan att vara liite(dagens underdrift) stressad över sommarn,och hur man ska förvalta den nyfunna friheten,och tanken på lättnad FÖR det ska bli skönt att vara obunden till skolan,stor sten kommer försvinna där !


Cykla.GBGAustralienKöpenhamnRoskildeThailandItalyAnywhereButHere-vill bort,se lite mer av världen än min egen spegelbild,vill någon med?
Längtar till sommarn när man kan cykla till flaten,stanna för dopp,sen vidare till tyresta naturreservat och bada i sötaste gammelgarnsjön mitt i skogen.<3.

Eller bara springa.
Idag sprang jag för första gången efter kanske 3 månaders uppehåll.
Bra bedrift bara att våga tänka tanken.

Anyhows.kram.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar