tisdag 7 augusti 2012

En Grym Måndag



Jag, Maja o Tjockiskatten.</3...

Maja och jag tog en springrunda på morgonen, o när vi äntligen var framme i sjön plumsa vi i.
Dagen till ära hade vi på oss FUCK U-tischa och LEGALIZE GAY-linnet ...syns inte så bra på bilden  :´(
Lite statement sådär, eller? Uppfattades nog även som lite  flatigt på Flaten, eftersom vi gick därifrån hand i hand while wearing that.
Hemma mötte vi Tjockiskatten som var på kramhumör, läänge länge tills han tröttnade o bet till. Helt rätt !
Blev en old fashion fika med Filip, ett värt sätt att fördriva evigheten på. Mysigt att traska vilse  hem i regnet under paraply men
tyvärr kom natten och Lollo var min Knight in Shiny Armour.
Det är inte farligt att cykla till Lollo mitt på natten. Det är farligt att sova ensam.När man inte kan andas.
Så resonerar jag. Vi såg film o barnkanalen !? Somnade inte förren nyhetsmorgon.



.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar