tisdag 7 augusti 2012

KLIPPBAD, KONSERTPLANKNNG, O FILMKVÄLL

Bada med Maja, och hennes vänner Tilda Amanda o Ella.Supersöta, from the inside n out.

tvek tvek
Mötte upp Maja, och vi åkte till Fredhäll. Hoppade från klippor fast jag inte törs.När vi blev hungriga åt vi äpplen från träden, fattigt men chill o gott ! Killarna i affären sa "schyssta äpplen",  tänkte vilken udda komplimang, att de uppskattade vildäpplen sen såg jag Majas o min urringning och reviderade min tankegång lite...^^

Majas andra kompisar kom också dit och badade o picknickade och sen begav vi oss till Skeppsholmen, för att försöka höra o få en glimt av Björk som uppträdde på Stockholm Music and Art Festival. Härligt att ligga i slänten o lyssna, men sen kom en flummig man fram o tyckte att alla borde samla sig o planka in.
Jag Maja O Tilda gick in först! Vi tänkte...shit vad snyltigt att han lär oss planka o sen bah går vi in först av alla, sen förstod jag ju att vi skulle fått tagit smällen  för alla om det hade misslyckats ! Haha. Flummannen kom o tackade oss sen med sin tvååring på axlarna.

Adrenalinkick i hjärtat. Och så värt. Björk är bedårande. Fantastisk stämning och ljusshow trots värk i hjärtat. Sen följde Maja med mig hem o sov. Tack<3. Även om det aldrig blir så mycket sömn these days.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar