fredag 24 augusti 2012

TRIXIE WAS HERE!

I helgen var Trixie här för att fira sin 18årsdag, bruden var så hypad inför detta och
fastän jag var lite trött o less kunde jag såklart inte undgå att dra i smilgroparna !
Bedårande och man kan inte annat än avundas entusiasmen :)

Låt mig citera hennes polare

"Hope you have a nice time in Stockholm!...Also.. do a little dance, make a little love, get down tonight ! "
Så fint.


Trixie och hennes syrra bodde på ett supersött supercentralt hostel vid Skeppsbron i Gamla stan när de var här, vi tog en bio sen förfecke på rummet innan nattspring på stan.
Dag 2- började med Lovely caféfrulle och shopping innan mycket mys hos Lollo.
Miss u already, come back soon<3.



 
Såg den Magiske Mikael, som Trixie hypat for ages...Vad ska jag säga? Film om manliga strippor...Faktiskt sevärd !


Sightsee-a lite i Stockholm


Trixie o jag, hennes supersöta syster Megan fotade!

Väldigt supermys hos Lollo med Supa med Knuff, Magnus kom dit sen!

Tåget hem för min del, åka till Rom samma dag. Random bild men kolla håren XD.

2 kommentarer:

  1. Tips istället för en strippa: http://slaventommy.blogspot.com

    :-D

    /Karro

    SvaraRadera