söndag 26 februari 2012

HELGEN

Trippa iväg till same procedure as always,i nya kjolen!
Lite undertaggad,och översminkad på väg till Lollos<3 fest
This is what alcohol does to the brain.På väg till bibblot.
ny jacka,87:-,skarpnäcks second hand, förresten!

Leka toet på lördagen,på melodifestivalenmys hos Malin.
                                               Hanna_lindblad_goosebumps_hela_laten

Diggade Goosebumpslåten! Tror inte bara det var min preferens för Neon som avgjorde saken faktiskt^^
För övrigt ser hon ut som Carmen Electra(typiskt bra)
Danny hade faktiskt inte bästa låten igår,rymddräkten till trots...
o det faktum att det e min blivande man hahaha XD

Helgen.Ja...ehm var väldigt otaggad av typ allehanda anledningar.
Festen hos Lollo var jättetrevlig,blev bästis med mina ärkefiender...haha,inte för att jag har några såna :P
Så no need for worries innan egentligen...Men sjukt otaggad att gå ut efteråt...o likväl förbannat hamna man mitt  i det "finaste som Stockholms uteliv kan erbjuda"(dvs.anchor...)Grupptryck for the win...Yay.
Bakis på Lördagen. "Because I'm worth it!"
:D
Sen var det melodifestivalenkväll hos Malin...haha,som har en fantastisk genomslagskraft och lyckas dra med även den mest inbitne schlagerhataren i engagemanget!
Haha det är särskilt därför endel inte vågar gå dit,typ för att de är rädda för att tycka om det^^


Liten parantes bara...
Honeybunny,Isn't your heart getting tired of the drama?
Kom o sov i min säng istället<3.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar