söndag 12 februari 2012

STANNA KARUSELLEN JAG VILL AV

Kalla mig moraltant och hycklare,men det hör ju liksom saken till att man är båda samtidigt.Det är ju själva definitionen.TAKES ONE TO KNOW ONE.

Visst  vill jag knarka,supa eller skära mig är det väl 'min ensak' eller? Men kom igen?
Saker man gör påverkar andra,oavsett hur lite du än vill tänka tanken eller medge det...

Vill du vara dum i huvet är det din sak,men dra fan inte ned andra i fallet.

100 saker som är bättre än att knarka

1.åka pulka!
2.ta en prommis på en sunny day
3.pussa någon man gillar(DIN MAMMA t.ex)
4.göra scones
5.spara pengar och åka till Australien
6.byta kläder med en kompis(som ny garderob!)
7.Gå på biorio

...nu fick ni de sju första gratis,jag vet väl inte vad ni tycker är mer värt,ut o lev lite !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar