lördag 4 februari 2012

SATSinvigning,Danny och Schlagerkväll hos Malin!

Imorse vaknade jag bakis och dan,släpade mitt feta ass o grava ångest in till stan...där Kim<3 och Satsinvigning väntade.
Varför det ens var värt berodde på att Danny spelade[love that guy] höhö<3,och att nya Satsgymmet är inhyst i gamla spårvagnshallarna!
Schysst spelning(dah...Danny var ju där) och häftig lokal,många våningar...så högt i tak!


De två mest awesome männen på samma bild...Haha!


DJ,gratissmoothiesar o skit...gjorde det pepp.
Eftersom det var ett så intressant tv-program framför maskinen stannade jag där aslänge,önskvärd effekt?

Det handlade om hm,brännskadeoffer och andra med vanställda ansikten,och hur alla är så quick to judge,come to conclusions..."Jag får stirra om jag vill,det får hon tåla om hon går ut!" resonerade någon...men vad vet man om någons liv,tidigare erfarenheter? Inget!

Man får tänka till en gång eller två innan man glor ner någon på stan eller dömer någon,man vet inget om deras bakgrund etc...

Sen blev det Schlagerkväll hos Malin,och det var verkligen värt och mysigt att få vara med bland alla fina!<3


Malins blogg  

Utegång...skedde tyvärr på HBJ...jag o Lollish som inte hade  såå mycket pengar eller lust att betala för att vara där,tog vår tillflykt till Soft bar o Kök-ett sånt där fjortisställe man måste tick of sin list innan man blir officiellt gammal-sen kände vi oss mer manade att gå till HBJ där Frida,Malin,Hanna,Gustav o Johan väntade.

Godnatt /godmorgon! ^^

Älskar Lollos klänning<33 ha den 2 dar ute i rad^^

Körde på Invandrarkvinna-från-Tensta//Glamourstrippalooken,allt enligt Malins o Denise utsago(hahaha)

Just because I can

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar