lördag 11 februari 2012

HEY I HEARD YOU LIKE THE WILD ONES

9/2

Skola<3 sista föreläsningen innan tentan(UUUH)
Det betyder inte så mycket med tanke på att det är en föreläsning igen dagen efter tentan :P

Sen gymmade jag med Kimish! En fantastisk ovana jag faktiskt börjat uppskatta...mwaha mer känslomässigt da,och inte bara för att jag är sjukligt fixerad.Liksom jag tror jag gillar att träna.Weird!

Luncha med Maja<3
Halloumi på café Fix.
Kvalitetstid på 45 minuter,visste inte att man kunde ha det.
Bekräftelsehora som jag är,måste jag vänja mig vid tanken att personer finns kvar även om man inte ser dom lika ofta<3.

Ansiktsbehandling,
IIH sen blev det middag med Love,o extended family,för hans pappa fyllde år!
Lite kramar på det.
Allt är bra,Frid o fröjd.
Inget att klaga på?
Nästan så man får lite ångest bara för att.XD.Ne.

WILD ONE- Sia ft. Flo Rida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar