lördag 29 oktober 2011


Nytt hår och kaffepulver i kroppen,så mår jag formligen fullständigt underbart !

I torsdags efter jobbet,stressa jag in till frisören.Älskar dom*,fast jag vet inte vad dom heter(haha säger endel om mig)
Men eftersom de var sena fick jag sitta i massagestolen en halvtimme...underbart O.o

De klippte snedlugg och kort page/bobish coh fick till det precis så som jag ville ha det!

Flög hem på cykeln hem och känslan höll i sig :D
Peppade sönder hemma och städade garderoben,spånade kläder<3 och outfits med Magnus på fejan till 3...på natten!
Blev lika övveraskad varje gång jag råka få syn på mig i spegeln :D
Svart svart svart !

...Svart svart svart!

 
*en liten pincett,jag fick i present av frisören :)


provade olika hattar inför halloweenoutfit

var lite kritisk...^^

Globen på hemvägen
svisch!



peppa sönder...


'...kunde magnus kanske vara en hippie?'

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar