tisdag 25 oktober 2011

UTE OCH CYKLAR...

   Haha,det är så kul att cykla i stan.
Svischa förbi där på hårt trafikerade hornsgatan...och hade full fokus på att inte bli överkörd,när en bil tutade och föraren vinkade frenetiskt till mig...
  Jag såg tydligt mannen som körde men har no idea whatsoever vem det var och varför jag förväntas veta det.
Sen på väg vidare i nedförsbacken mot gamla stan,skrek en cyklist..."Det är för kallt!", om min brist på vinterkläder...prepubertal som man är skrek jag automatiskt "NEEJ!",varpå alla andra cyklister bakom -den hojtande mannen-kollade på mig som frågetecken.
Hihi.sen på vägen hem blängde en gammal tant på mig och pekade på sitt huvud...jag vet inte om hon menade att jag också borde haft mössa,eller att jag ska färga bort utväxten...*
Oavsett så har hon ju en poäng!

Vill färga tillbaka håret till sin ursprungliga färg(the irony),och klippa det till en bob.Har ju avverkat en Page nu,dock inte rosa,men det har ju min fina kompis fått stå för istället!^^

Drömpagen

Levt ut mina rosa pagedrömmar gnm min fina kompis <3

...Once more with feeling! ;P


*Såhär flera timmar i efterhand slår det mig att hon kanske menade på att jag skulle använda hjälm...

1 kommentar:

  1. blev glad av inlägget. du är så charmig :)/maja

    SvaraRadera