lördag 24 december 2011

ALL THAT GLITTER!(is not gold)

22/12




Pysslar ihop tusen tackkort till föräldrarna och barnen på förskolan jag jobbar,glitter överallt...
Kommer verkligen bli tomt när jag inte jobbar där sen,man kan skära genom ångesten jag känner inför det o allt annat just nu.

Men men,igår fixa jag de sista julklapparna och köpte brunt omslagspapper och lack !
Lite oldfashioned rim och candles får det bli på det.^^

Älskar  att hitta den perfekta presenten till någon!
Något personen  inte själva visste att den behövde!
Är alltid lika svårt  att inte genast rusa hem och berätta vad man köpt.Eftersom ingen jag känner läser det här,har jag inte det problemet längre ;p

Farsan - ormsalva,prerafaeliternaaffisch
Syrschan- kimonoklänning från HM,röda strumpbyxor,prerafaeliternaaffisch
Morschan a.k.a min kära moder-Nikotintuggummin,rosenrot,frukttabletter,lakrits,noanoakavaj
Brurschan-te med vingummismak
Moster-muminörngott,muminpeppisar
Kussebulle-muminörngott md morran
Mormor-clipsörhängen(ser ut som riktiga,men hon har inte hål)

jadu,det var la allt,eller sen fick vi stresshoppa till Ridoy,bengalikusin som droppar in i år <3.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar