lördag 24 december 2011

GOD JUL!

Mama kunde va stolt om hon ville det^^ Hjälpte till bara liiite :P



Ridoy hälsa på idag!<3


Öppnade en extra intressant present?

På språng haha

haha bilden, tröjan o fireball...

Fina strumpbissor från Beyond retro
Besta rimmet också "När du har detta på dig får man inte vara blyg.Det var mycket pengar för så lite tyg!"

Tröjan ovan var ny också,mjuukt tyg,fina knappar,mwah glott på den från skarpnäcks secondhand ett tag nu :)

nya skossingar

x2

x3
Ingen julklapp.Men perfekta mysbelys,köpte för ngn månad sen men satt upp nu.Velat ha länge o nu är det mitt<3.

Så fint inslaget,från syster yster men innehållet...

..besta julklappen ever!? Pinuppakalender målat av Gil Elygren,ny bild varje dag :D

Smink från Claris...så nu äre la dags o lära sig kanske?

Provade en klänning/topp jag fick av pappa

Helt okey fin var den men Så kul ändå att de har en idé om vad jag gillar! Sött.
Idag blev jag väckt,bakis men ganska lycklig ändå.Julafton.Weary expectations in the air,o våga knappt öppna dörren när Ridoy ringde på!
Fint med besök ,släkt<3.
Äta mat,öppna paket,o vara saliga.Helst allt på en gång o extra-allt.
Var så glad över allt jag fick, :D
Antar att Rolling Stones hade fel,I can get satisfaction och You CAN always get what you wan't^^
 Nu ska det bli gosigt att sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar