onsdag 14 december 2011

GUMMAN

Gumman.Du är det finaste jag vet.
Tänkte skriva 'finaste jag har' ,men man kan inte äga en annan människa.
Jag önskar verkligen innerligt att du inte ska ta efter mig.

Som t.ex  på den där överfyllda nattbussen på vägen hem,o någon tafsade på mig.
Jag bara fryser till is,fast jag kokar av ilska inombords,men säger inte ett knyst.
Gjorde ingenting förutom att önska att jag var tusen mil bort,någon annanstans,varsomhelst, förutom där o då.
Egentligen borde man väl skrikit högt,så någon i omgivningen förstår ,eller slå männniskan på pungen(...eller vad som nu förväntas av en i såna situationer...?!? O.o)

Vet att man måste gå igenom saker själv för att förstå,men jag hoppas verkligen inte du behöver göra om alla mina misstag.
Kram Honeybunny.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar