fredag 16 mars 2012

JAG ÖVERLEVDE TENTAN! I DID IT!

En kompakt ångestboll som rullade iväg till skolan.Vid 3 började tentan.Men,överlevde.O den skrämde febern ur mig!
Visst, klarade inte alla frågor,och har tur om jag passerar godkäntgränsen men I fucking did it.
Nu är jag inte rädd för tentor längre.

Sen fika jag med Louise.Skulle se bio med Gustav men vi tog raincheck på den.Gick hem till Love på middag med hans extended family och familj.De är mysiga.Love curla ihop sig i sängen o vart sjuk.
Är jag konstig som tycker det är soft att hänga med han ändå? Blotta närvaron?

Antagligen.Konstig är ett ganska konstant tillstånd för mig.
^^

Men.Jag orkar inte överanalysera allt.Inte må dåligt längre,över mig själv.Över andra.Måste leva,göra min grej.Ingen kan göra det åt en.

PUSSPUSSKRAMKRAM.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar