tisdag 13 mars 2012

THESE BOOTS ARE MADE FOR WALKING,SO THAT'S JUST WHAT THEY DO...

"AGES 3+" ...I think not! Kolla pinnarna på den där dockan.
Iallafall inte lämplig för 23+ får skeva ideal bara av att kolla på den.

Glitter på vattnet



Älskar när himlen är inramad mellan taken

Progressiva stretchövningar

Så lol när folk solar o super vid bryggkanten precis som på sommarn,men isen ligger kvar


makes me happy!

Nya underkläder
Tog min flykt till skolan imorse,med enda anledning att slippa vara hemma och plugga.
Rätt intressant,de utförde experiment på en stackars sate där!
Gått rätt mycket idag.
Från universitetet och sen hem igen.
Men pausa för mat och underklädesköp på vägen!

Tror det krävs en viss mogenhetsgrad för att kunna uppskatta sitt eget sällskap.
Jag står bara ut sålänge jag har pengar att shoppa för och en kamera i handen!

Dingla underklädespåsen i handen,och fint ute.Soliga Stockholmsbilder.
När jag kom till Skanstull droppa jag in hos piercaren.
Allt som behövs egentligen,en piercing och sen är jag glad!

Pluggat.Guldstjärna.O nu är jag sjuk.
Dagens insikt:Om folk inte vill umgås med mig måste jag ändå vara min egen vän.
Nåväl,var inte så astaggad på den där balen på slottet ändå.
<3.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar