torsdag 22 mars 2012

OH SO VERY AWESOME!

Vad var det som var så jävla awesome med idag då? Jo
Först av allt SOLEN.Men...


  • Kul minnesföreläsning! Föreläsarens sätt passa mig perfekt!
  • Deltog i 2 experiment
  • Dricka godaste latten hos Lollo i kaffebaren där hon börjat jobba! Jag kan uttala mig om det här eftersom jag är stor kännare av skum...(säger sig självt ;P)
Sen kilade jag inåt stan i solen,och sprang rakt in på en bra secondhandbutik på surbrunnsgatan,Gammalt o Nytt tror jag den hette.
Där hängde en Extra-Super-Awesome-Perfekta-Biker-Rosa-Äkta-Mockajacka i fönstret,
bara 450:-.
Awesome i storleken-Som min blåa men rosa-Skulle köpt den rakt av om det inte vore för att den var äkta mocka.Vet inte om det är en bra sak att skapa så många begränsningar för sig själv.Hm bra för plånboken om inte annat.


Sen mötte jag Maja i Tanto.The End.


Våååd háááruh i påsssen?


Superbillig ljuslykta,fjäderlätt,vackrare i dagsljus!


Åh fick låna Majas superawesome kavaj.
Hehe som hon dissat efter att hon fått kommentaren 'Du ser ut att vara från Lidingö!' Well,that's the look I'm going for^_^


Malins cupcakeörhängen på mig idag!


"aooch sten i skon!"S
å var det en 50öring.Haha säger endel om hur sällan jag rastat dom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar