lördag 8 september 2012

1 miljon idioter.

I'm not here for your entertainment
You don't really want to mess with me tonight

Just stop and take a second
I was fine before you walked into my life

'Cause you know it's over
Before it began
Keep your drinks just give me the money


Sjuk.Jävlig jävla dag.Först sökte jag jobb.Erfarenhet.:).
Sen skulle jag hälsa på lillviktor men han var skum.Sen blev jag full.Sen shoppa jag med Louise(eller fönstershoppa^^)
Sen drog jag till Långholmen för kim ,magnus Blommor o binfesten.Sen var vi på Sommar, Familjen skulle spela men det var bara hetshetskravaller.Märkte att jag o Maja lät identiska med Jesustanten på fyllan.Gormade 'Ni kommer hamna i helvetet!' med sprucken finsk brytning tills Erik tyckte att nej, nu spanar vi på råttor istället.Såg typ 5 i en springa i Slussen.Mötte mitt ex i en gränd i gamla stan...Han fråga om jag ville ha en öl? Nejtack.Sen så palla jag inte åka hem så gick på efterfest i Bagis.Sen en på Medis.Men den sög så hamna återigen i Bagis för någon som hette Kaj ville följa mig till Skarpnäck så det gjorde han och imorgon ska jag provjobba lite i baren där typ.Bära eller brista.Det är mest brista these days.


Is it medicine or social skills?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar