torsdag 6 september 2012

Häromdagen...

...var ett Sjukt Stort Jävla Skämt.
Behöver inte säga så mycket mer än att det var ex som blockerade min väg överallt.
Eller nja, vissa visade vägen faktiskt.

Första "skoldagen" också( mvh. Tania, 7 år) ...visade sig vara en jättekul överraskning!
Kul tjejer intressant föreläsare om mode och samhällsstrukturer.





Dagen efter letade jag upp alla böcker jag behövde till kursen på universitetsbiblioteket, mycket sökande men värt mödan! Inte som att jag skulle ha råd att köpa dom ändå...
Hit the store, och hälsade på mina favvobyxor efteråt...En lön till, mummy's comin to get you<3

De byssorna...

De kläderna

Den halsduken(en skjorta egentligen)

...Så!

Mina lovely pants at the store.

...Fck dock vända upp  o ned på HEELA rummet i jakt på bibliotekskortet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar