söndag 2 september 2012

FREDAG


Ja. Dagen började med att jag lämnade böcker på universitetet...m00get ! Och jag behöver pengarna.Sen upptäckte jag Sturebiblioteket inrymt i Östermalmstorgs tunnelbanestation. Naturligtvis sett det förrut, men aldrig gått in. Fantastiskt bra upplägg och utbud- man kunde fika där också.
Lånade kul Idolböcker, Amybiografi...LasVegasreseguide och 'Vad är Queer?'( till skolan)

Klarade inte av att vara hemma så jag drog och badade - vattenfall rann hela vägen nerför slänten till stranden, dis över vattnet, helt prickig vattenytan för regnet piskade, regn regn regn! Och en bastu på det.
På kvällen blev jag så rastlös att jag inte visste var jag skulle ta vägen. En känsla med vissa konsekvenser.
Jag är ledsen att jag inte är precis som ni vill.
Work in project.



Körde på lite fler kläder än gårdagen.

Sålde böcker på universitetet. Och lånade nya awesome på  min nyupptäckt Sturebiblioteket ;D
  LOVELY MESS.





RASTLÖS:


prova kläder

prova kläder o ut på stan.Fight the feeling.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar