fredag 28 september 2012

High n Dry














Feberdag. Dryg och ful. Inside and out.

*Pratat med mormor<3*Tvättat*Pluggat*KlipptAnnas hår*Gjort mycket av absolut ingenting*usch* Men

..Igår var en så bra dag!

Läkarbesök skrämmer skiten ur mig, så kände mig frisk per automatik när jag gick därifrån.
Shoppade grön tröja med pengar till låns, med Anna på stan.

Sen upptäckte jag Topshopkavajen! Sista, och 20% studentrea. 
Så vackert snitt att jag fick ångest över hur mycket
jag skulle ångra mig om jag inte köpte den. I typ 3 år framöver.

Tänkte hm...om jag byter tebaks tröjan? Hm stresshämtar ut pengarna för uni-boken innan kl 5? Lånar en hundring?
Hehe det här var liksom samma dag som jag tagit en Åhlénspremiecheck värde 50:- och köpt torrschampo för 50:-.
Som var plomberat och som jag bytte in på annat Åhléns mot en femtilapp i handen...så att jag skulle ha råd att se Bellas uppträdande imorgon.

Men haha.Sen visade det sig att det fanns studiebidrag på kontot ändå!? De hade bara inte sagt att det var beviljat.Sjukt.
Så thrash till cash på en dag!

Köpte kavajen<3. Och fick behålla gröna tröjan. Och legoblocket, och en skål. Sen fika jag lite mycket med Linnea. Övertrött, lycklig o dan.


Plugga med Anna i fredags.Skålen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar