tisdag 11 september 2012

Skulle vilja ta en liten kniv och skära genom min ångest.Låter inte helt sunt det där.

Jag mår  inte så bra just nu.
Sökt en jävla massa jobb dock. Skaffade tillbaka mitt eget jobb också , sen sökte jag lite överallt och random bara för att det är fint med the prospects!

Drömma sig bort till någon okänd framtid och vara omedveten om sina begränsningar.

Sökte allt från café, till Pistill till Sony!
Ehm ba så ni vet, såhär ser mina framfötter ut...typ så. ^^.

Skolan är fortfarande sjukt kul varje måndag...umgås med en tjej som är nice och ser ut exakt som Britney Spears när hon var ung. Ganska fascinerande o man får anstränga sig för att inte fastna med blicken liksom.
XD.





jag älskar den där BHn. Intimissimi.




http://www.youtube.com/watch?v=9fseGJSnVgQ

...Gör en Liza Left Eye Lopes, på honom så fort du kan!
krossa alla fönster
slå in hans dörr
Låt honom veta att inget är som förr
säg som det är det finns ingen väg tillbaka för någon som är en loser
Ett riktigt jävla as.

Skithelg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar