torsdag 17 november 2011

Jag önskar dygnet hade fler timmar !

 Denna vinter har inneburit många långa dagar o korta nätter för mig.
Idag har jag jobbat.
Då menar jag verkligen ,JOBBAT!
 Efter jobbet skulle jag gymma med Kim i stan,sista dagen på min gratisträningsvecka från Sats ;(.
Orkade inte åka hem emellan så jag bida min tid med kaffe o fönstershopping sålänge...

Jättestolt över faktumet att det är löning på fredag och jag knappt hunnit spendera upp denna lön!
Haha,var i och för sig mest pga att bankkortet gick sönder,bästa sparmetoden eller vad?!

Men iallafall,jag var just i färd med att övertyga mig själv om att jag redan har allt jag behöver i klädväg...när jag gick förbi HMs skyltfönster o såg det här...Ack,visst gör det ont när budgetar brister...

blinded by the light...skira gammelromantiska färger


...eller de sisådär 100 lager tyllen...


Versace for HM

Alltid varit svag för udda material



som den här

metall


Hemma,gjorde hundra saker samtidigt med lite varierande resultat...Pollyfluff,kladdkaka,kokosbollar till fredagsfikat imorgon.
Första satsen kokosbollar råkade jag lägga i 4 msk kaffepulver,istället för 4 msk kaffe...ni kan förstå varför jag kanske blev LITE pigg nu.

Miss Li http://www.youtube.com/watch?v=fS1pRGwb-Z0 får beskriva stämningen bäst med glimten i ögat...Nattis !



Gymmade hårt med Kim o Magnus,som fick för sig att klättra...


R.i.p Kim :(


Kom hem och producerade fantastiskt mkt disk,då det var dags för...

Fredagsfika på jobbet! Gjorde pollyfluff,kokosbollar och kladdkaka
<3

In the middle of the night...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar