söndag 6 november 2011

That Karma,She's Such A Lovely Bitch!

I helgen klädde jag ut mig till spindelmannen,söp ned mig...

Körde på samma färgtema vägen hem haha

80's

Lägg till bildtext

mat o husrum,hem<3




Livet i den rosa bubblan.

How I Love Her.
Alltså i fredags gick vi på HBJ,sen Hell's Kitchen...
Hanna bytte om från sina vardagskläder till mina kläder...i tunnelbanan.Hötorget uppgången malmskillnadsgatan.Många medelålders kvinnor,trevliga men som skrattade,pekade o var mkt roade.Sen fick vi veta av Kim att de hade varit hororna som hängt där.Blev jätteförvånad!

Dansa,o kaosa på ställena!
Vakna dagen därpå...såg mig omkring,o undra var jag var,men det var på ett lovely place!
Mindes inget av hemvägen,mina vänner hade fått drag me home för jag somnat överallt på vägen hem,o hade dessutom med mig ett krigsbyte från krogen.Varför hade jag inte blivit utslängd? Antagligen för att jag varit the friendly neighbourhood spider XD.
Hahaha.Tänkte att när jag betett mig såhär måste jag väl få ngt slags straff.Borttappade nycklar/SL-kort/sura vänner? ...men intet! Alla mina tjejer o killar var skitlovely o inte alls sura på mig.
Efter en vända på kyrkogården kom Maja hem till mig,såg filmer,almost famous,o hade mysig sleepover.<3.

Karma's such a lovely bitch...hur kan jag komma undan med allt det här?

BTW,låt mig presentera Svanen a.k.a Svantino.

the artist formerly known as Svanen

Numera Svantino
Haha gud vad jag fruktat att se honom igen.Var jättekul att leka frisör men grov ångest över huruvida jag förstört hans liv.O han skulle återvända som the Black swan.Alla killar bara,"nej han hör nog inte av sig för att han jobbar mkt?"
Medan min hjärna gick på rundgång i tankar "han vill inte lämna huset".Haha tjejfasoner.Han hade varit upptagen med jobbet, o håret  var lika snyggt som förrut :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar