onsdag 2 november 2011

GORGEOUS CURLS

På väg hemåt,cykla jag förbi en snubbe med de perfekta sjuttitalslockarna,strindbergskappa och awesome 80's thrashskor...vände mig om o såg att,det var ju Bellas Peter !

Visade sig att han skulle till sin gamla lya som han hyr ut,o hämta upp de sista prylarna,så vi gjorde sällskap på vägen.
Han bad om ursäkt för om han verkat otrevligt sist vi råka stöta på varandra i tunnelbanan,då på väg till Bellas fest ,jag hade frågat " ska du dit?"
Varpå Peter svarat "Ser det ut som jag ska dit eller?! "
Han hade tydligen blivit lite paff av den plötsliga spralligheten som hoppat på honom IN HIS FACE.
Mindes denna händelse eftersom jag tyckte det var en lite lustig kommentar,^^
Iaf så fråga han om Bellas fest varit kul...o det kan man ju lugnt säga,hur ofta får man höra ett dussin män ställa sig upp o sjunga ja må ha leva med basröster,liksom?!



Bild från Bellas fest..."hur ofta får man höra 20 män sjunga ja må ha leva i bastoner??" liksom

Running fast,to stop the lesbian lööv moment!...<3
Anyways,slutade med att jag hjälpte honom med packningen på cykeln...o fick en L.Akeps(jag är inte hiphopare^^) och ett datorspel(jag spelar inte^^)på köpet...haha.
Älskar när random saker händer!
Kepsen o spelet. På väg till Kim o Magnus...haha där vi käka kladdkaka o spelade tekken 3(kanske kan bli spelare ändå?^^)
http://www.youtube.com/watch?v=WzYXGn0Q7nk, lyssna på det här och dröm er bort från Sverige<3.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar