måndag 14 november 2011

Svettas som en gris...

Nu vet vi var uttrycket kommer ifrån.M-I-G.
Efter jobbet träna jag i Marievik,sen tränade jag med Kim o Magnus vid Sats St: eriksbron(alltid velat träna där!Tack<3)
Iallafall påpekade både Magnus o Kim,typiskt killar,att jag blev helt rosa i fejan...hade sprungit en timme iofs!^^
Då var det väl tur att jag kan matcha min nyinköpta sportbh,hade glömt o ta med min egen...men nu har jag fått nytt bankomatkort,o kan äntligen handla saker igen!




rosa,rosa som en gris...


Återgått till min normala hudfärg igen hahaha.

Det där står på spegeln,"en stor stark motsvarar lika många kalorier som en tårtbit"
...fast jag tkr båda ser rätt goda ut.Motsatt effekt på mig alltså.


Hade lite ansiktsmask igår o blev uttråkad av väntan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar