måndag 28 november 2011

Hade du en bra helg? HM...

Utegång dagen därpå.Man blir så uttråkad av att vara inlåst!


awesomeness ahead.

Blev Boulehallen...

Efterfest,den där mannen är fucking jvla awesome vän.

FINA Bella!


Grymmaste fyllekäket!(vi é somehow gourmet på fyllan!?!)

Medan vi åt...

Vaddå veckans babe...^^


haha


wtf

Medan du sov...

Douchedansen

Maktgalen Kim...

Hannas mästerverk...han blev actually toet

Plufsig o blåmärken everywhere.Haha jag tkte seriöst att jag somna hemma(varit lite mkt på besök hos kim kanske!)


 Ja...innan jag lämnade "Efterfesten på St Görans" frågade de om jag hade ngn strategi för att inte samma sak skulle upprepas.
'Filmkväll med Maja?' ...resonerade jag,men man blir så jävla uttråkad av beroendeakuten(ironin) så lika bra att bevisa once and for all,gårdagen var en engångsföreteelse och att jag kan ha en bra kväll också.Så blev utegång med sköna människor right away!
<3.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar