torsdag 24 november 2011

Utan Er Är Jag Inget


Underbar dag i tisdags.Efter jobbet hjälpte Kim mig shoppa byxor(helt frivilligt!)
Exakt likadana han hade,eftersom jag hade en fix idé om att jag behöver såna.
Sen var det cirkuslektion,givande,efteråt ville jag Maja o Hanna ut,vi följde cirkuslärarn en bit på vägen o då tipsa hon om ett awesome ställe,mysigaste krogen i Stockholm jag varit på!
Ni är dom bästa jag vet,utan er är jag inget.

Nya byssor,ny piercing
 
Linnea utför awesomeness på akrobatiken

Mina fina tjejor.

Gick till en krog,den var som ngns mysiga vardagsrum,fast 100x bättre!

Folket

fruktstund

"...So I called my friend Johnny
And I said to him: Johnny,
La gente esta muy loca!
What the f*ck!?"

haha...


2 kommentarer:

  1. Gud vad snygg du är, as always. Älskar , verkligen ÄLSKAR piercingen!

    Ps. den där flaskan var väldigt stor, är den på riktigt? karatefylla isf :)

    SvaraRadera
  2. hehe nej eller den var inte på riktigt just nu! jag älskar korsörhänget du fick av adam !!!

    SvaraRadera