söndag 20 november 2011

MARRY THE NIGHT!


 Haha,det sista jag sa innan jag drämde till dörren hemma i fredags var "Kommer nog hem tidigt ikväll!"
Så kom jag hem först nu,på söndagen vid 14:00!

Helgen blev så mycket roligare än jag tänkt mig,kanske för att jag haft absolut noll förväntningar på den!
Mötte upp Maja o Emelie(long time no see!) så drog vi till Kimi i Knockeby för att fira Alex som blitt stooor...

Maja är dock ännu liten så vi tjejer kom inte in,eller nja ut XD...
Men efter många bravader,nattfik,omvägar te mariatorget,bortfall av vänner...så sluta kvällen både på Anchor och Hell's Kitchen!
Kan numera stoltsera med att va independant woman. Nu kom jag in dit utan sällskap av killar o ändå på gratis inträde<3!

Dance the night away,dagen därpå gick vi till en polares polare o festa.
Helhelg tillsammans<3.


hahaha jag ser ut som, ...en kille !!! tuperat hår...för bakis för att protestera^^

ville inte ha samma kläder som igår,så klädde ut oss till kim^^

kim 3

douche-maja!

Kim 2 o 3

lysande utsikter!

aj....I guess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar