lördag 26 november 2011

Ny frisyr


Klipptid efter jobbet.Älskar min frisör.Kärleken är besvarad.


kläder


...eller ja min klädstil beskrivs kanske snarare bättre som brist på kläder.


Det finns ett helvete på jorden o det kallas för Avdelning 7.
Bunta ihop alla sorgliga karaktärer i en lång grå korridor ,oinspirerande till bristningsgränsen(man kan ju skada sig på väggfärg o kortlekar t.o.m?!)o se vad som händer?
Ja du,frustration och understimulation är mother of invention.
Man klättrar på väggarna efter ett tag(-tur att jag "kan" akrobatik-)
..Minutrarna blir till timmar...

Söp kanske bort alla mina fina kompisar igår<3? Men mjo, lärde mig massor av mina nyfunna knarkalkiskompisar...
Tänker aldrig supa skallen av mig över någon småsak igen...så inte värt det,vid sju fick jag gå hem.
...Freedom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar