söndag 22 januari 2012

1,2,3.ANDAS


Tog en skogsprommis hem från Anna i Kärris.Så fint o rofyllt ute,med all snö.


Går jättelätt upp i varv över allting och glömmer helt bort hur man prioriterar.
Då kan det vara bra med en kom-ihåg-lista,blir mer konkret så,typ;


1.ANDAS
2.ÄTA
3.DRICKA


Överkursen:
SOVA


...Joråsåatteh....Annars då?
I lördags var jag ju bakis till 8,sen blev jag spontanbjuden att följa med till en fest,och med tanke på vem som fråga och att sånt bara inte händer,passa jag på att våga ta chansen.
Mustachfecke i Fruängen,fan att jag inte odlat musche ;P


Därefter mötte upp min käre bror(!?!),Kimilajnen o Danne för en sväng till Boulehallen.
Wieeehuu,stötte på mina cirkuslärare där o bjöd in oss själva till deras bord<3.
Senare kom Bella flygandes från Italien typ^^ och Maalin.O Hanna.
Kvällen slutade med ond bråd mjöd på Sjätte Tunnan.
Det var brokigt,o trevligt...och lite svårsmält på det stora hela.
Så många bra människor på samma plats!



PS.

...Fan,det här hologramnagellacket,var ju ännu finare än glitterlacket,damn U American Apparel! ;(
Idag,btw, har jag varit kontrakonsument och lämnat tillbaka kängorna,och fluffjackan från Mango,de ger pengarna tillbaka även på rean!<3
DS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar