måndag 2 januari 2012

DAZED AND CONFUSED

Idag har jag varit vaken sen 4 på morgonen,kunde inte somna om.
Somnade iofs i ett töcken vid kanske 10,11 igår.Mycket att tänka på.
Hade iallafall sysselsättning i form av  fina sms från Nina som inte heller kunde somna om.

Sen fikade jag med Edith,vid 12...hon har kommit hem från Korea,ett tag...Kärt återseende!

Fikade också hejdå med Maja till Erik o Axel som 'skiter i det här o drar till Australien'.
Skynda hem till middag med familjen,moster o kusinen som ...surprise...också ska dit.
Känns som att ALLA ska någonstans o gör någonting.
Can't help but wondering för,
Jag har ingen aning om var jag ska,eller vad jag vill med mitt liv...

Jag vill ...bort !


sunk deluxe.Isbjörn i famnen o fiskekrok i läppen^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar