måndag 30 januari 2012

OM MAN VILL VARA FIN ...

Joråsåatteeeeh,då kom den stora dagen när jag fick gå på massage o ansiktsbehandling som Kimalajnen kirra till mig billigt!(fast jag betala of c)

Massage,yay men ansiktsbehandling AAAAAAJ säger jag bara.
Säkert värt det höhö.Better be...^^

Massage,sen ånga,sen tuuuusen nålar o AHA-syra-Skulle inte blitt förvånad om det varit saltsyra-Typ så ;P.
Sen kila jag o mötte upp Mia,tror jag,hon heter för fika o upplägg av grupparbete!
Efteråt var jag så pepp att jag beslöt mig för att kolla upp sailorkläderna på Monki efter tips från Tessan(Fröken Söt har också massa i det stuket!)
Påminn butikerna om att inte släppa in mig genom dörren nästa gång...



Man blir ju glad av bara påsen...^^
Mina ruggugglor!(En ä te Maja)

Schysst retromönster!

Sailortröja med guldtextur iih iih!

Texten  liksom stack ut :D Ohoy sailor boy!
Köpte en ryggsäck(lite osäker på),en sjuttiotalssjal(haha) o en reatröja också,dom får ni se sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar