lördag 21 januari 2012

TUSEN ELEFANTER

Idag vakna jag o mådde som tusen elefanter.Men det måste va all in my head.
För annars skulle jag inte fått plats i sängen ;P
Igår var det utegång med Maja...Fick uppleva Majaeffekten!

Vi lyckades carpe tacobuffénHellströms(20:-) trots att vi är helt synkroniserat förvirrade och oplanerade!
Spontanity rules!

Förfecke i Nockeby hos Kim,som inte förvandlats helt och hållet till Kissie,phew<3.
Danne,Cypriotisk vodka,jag,Maja o Kim drog oss med mycket möda och besvär ;P in mot stan,
misslyckades komma in på 2 ställen...
WTF,nu när Maja blivit 18 har de 20årsgräns överallt...!?!

Annat var det på min tid ...hohoho.

Blev HBJ för Malilajnen med följe,Kvarnen för Kim.
Maja o jag hamna på Snaps.

Fyfan,blev oväntat roligt trots allt.
Tydligen har Snaps blivit rockklubb lite halvt? Haha.
Och fick uppleva Majaeffekten.
I'm in Legendary Alkisheaven.Har aldrig haft så många dryckesmöjligheter i mitt liv.
Skiftade mellan att sippa cider,champagne och öl som jag hade i handen,haha.

Mycket trevligt folk,o Kim o Boulehallenvakten kom förbi o sa hejs i rutan,wiiieh.
Haha glömde jag nämna att Maja var ute i rosa hår!?! Udda sak att glömma.
Idag är det rimfrost på träden.Pretty pretty.




Godmorgon tusen elefanter.Kändes bättre efter ett tag.
Skarpnäck<3.hehe.
Rabiosa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar