tisdag 10 januari 2012

BJÖRNLIGAN

Idag lyckades jag registrera mig på universitetet,läskigt men mission accomplished!
 Hade bara gått ca. 7 km åt fel håll förrut(!)


Sen åkte jag in till stan för att införskaffa den perfekt puderrosa tyllkjolen från Zara.
 Maja  o Louise kom in sen.Vi shoppade lite till,jättekul haha,bl.a  3 matchande något så oerhört snygga björnmössor...^^
Ni ska få se sen...
Efteråt tog vi en välbehövd fika på café 44.Kramar till mina fina<3.


<3 mina strumpbyxor(lite väl mkt kanske!)



Expediten trodde väl jag var galen när jag dyker upp där 2 dar i rad o köper tyllkjolar,Maja skulle också ha en^^

Volanger o volanger e alltid fint.Perfekt puderrosa.

Hitta en tvättbjörnströja på HM!

...Racoon!

Var tvungen o köpa den.
Kanske var förblindad i jakten på fluffet,den var lite kort i ärmarna.Får återkomma med fler outfitsalternativ before I state the final verdict.

4 kommentarer:

  1. Snygga ben och tvättbjörn!

    SvaraRadera
  2. anders,taaack<3! tvättbjörnar är liksom alltid positivt.

    SvaraRadera
  3. Psykologi 1 :)...bara en kurs,inte programmet alltså,oj oj...

    SvaraRadera