söndag 8 januari 2012

SALLAD OCH PROMENAD

Igår efter min reinkarnation från bakisdöden, hade jag en lång shopping-fika-sushi-pratdag med Maja<3
Jag lyckades med konststycket att inte handla kläder *proud* och Maja lyckades shoppa kläder!
*proud for her!*


 Efter ett besök på Lidl,en gurka,majs,tomater,och paprika senare...blev Den Stora Salladen av...:D


Haha jag tror knappast pappa eller NGN trodde på mig när jag drog hemifrån vid nio med förklaringen att jag skulle hem till en kille,och göra sallad,på en lördagkväll...^^
Såg the Road.




Vet inte om vi bara är knasiga eller nyttiga som svullar sallad som fyllekäk?

Idag tog jag och Kim en långpromenad över bron till Drottningholm.Slottet,trädgården och vidderna.
Fint men grymt kallt ute,längtar så tills det blir sommar och vi alla ska kila dit och ha picknick !


Gick in i slottet för att kolla läget...eller det grandiosa  'beryktade' trapphuset dvs...^^
När jag börjar studera ska vi gå in på riktigt,50:- kr för studenter!


Dit gick vi,hihi mindre grönt o gästvänligt nu of course...^^

Uppifrån.Ger lite perspektiv på THE ROAD vi gick på...

...för att komma till Kinaslottet,det sötaste huset jag sett ! Man vill bara flytta in.<3.

Haha..Den där tröjan är så inappropriately appropriate! Carlings.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar