torsdag 5 januari 2012

"Nr 15...En Stor Tant?"

Idag hade jag bestämt mig för att ha en konstruktiv dag,och fick också väldigt mycket gjort!

1.Hämtat ut pengar,och skaffat internetbank(Några pensionärspoäng fattigare!)
2.Betalat alla mina sjukhusräkningar(på Forex,swedbank tar 150:- avgift O.o)

Stor sten föll från mitt hjärta när det var gjort,har varit så svårt innan när banken alltid stänger 3 och jag själv inte har internetbank,inte velat fråga pappa eftersom då skulle de bara undra.Integritet.

Efter det traskade jag runt i äckelruskvädret i stan och kände mig Forever Alone(For real...^^) Ingen ville göra något och dum som jag är beslöt jag mig för att ta en kaffe ensam.Man brukar alltid kunna möta någon man känner,:P

Undrar hur folk som är ensamma gör för att träffa vänner,anyhow,jag menar om man inte alls vore särskilt framåt?

Satte mig på café Vurma i Hornstull,supermysigt,och stötte på en gammal klasskompis,haha.Tjejen i kassan bjöd på kaffe,för det var kusinens vän :D

Sen joinade min bror mig också,superglad för hur ofta händer det att han vill med på ngt!?
Mackorna hade roliga namn som "Tant"...jag beställde en stor Tant,och Navid en"exet".
Från forever alone,till totalt exstatisk inom loppet av en kvart !
Dagen avslutas bäst med Sex and the Citymarathon och lussebullar.<3.

lite lönnfet,på gamla dar^^

I väntan på att jag hittar Amy Winehouse igen :(, får den där pryda väggen

 XD

kaninen^^

Lussebullar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar