söndag 29 januari 2012

PSYCHOSOCIAL

Ja i Lördags,vaknade vi ju då på Ekerö,så hela gänget kutade som tokar till bussen i snön och hann precis.En Run of Shame så att säga.

Njaa,några gick på bio,några drog hem o jag o Maja begav oss till Reimersholme,för ett efterlängtat dopp.
Haha det var så iiiskallt(inte så konstigt i och med att det var is på bryggan)men rewarding.
Håret frös till is på en minut ...UH.Sen värmde vi oss på Copacabana.
All tid med dig är qualitytime Maja<3.



...Kvällen innebar Sagan-om-Ringenmarathon i Sollentuna.Mys,faktiskt.
Sen mötte jag upp Lollo för att gå till Rocks innan inträdet,det var tomt på folk där att vi tog en stämpel o gick till en billig bar istället.
Aldrig tänkt på att man kan göra så!<3

Snubben bredvid självantände o blev spontant kär i Lollo så han bjöd på drinkar tills han upptäckte att hon inte var intresserad,då bytte han strategi och började förolämpa o diagnostisera henne istället.

Hm.Lustigt fenomen att kategorisera folk på fyllan,och använda kritik som någon slags raggteknik.
Funkar på osäkra tjejer kan jag tro,men jävligt dålig stil tycker jag.

Iaf så joinade Matthias oss  o sen drog vi till Rocks där Malin,Carro,Gustav o Svanen redan befann sig<3.
Dansa,dansa till en blandning av Roxettes Joyride och Psychosocial med Slipknot :P.
Nu är jag trött på att vara officiell alkolist,ska vara anonym alkolist ett tag,jag ger det en vecka max!


Titta,Ida var också ute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar